Skip to content
- A Reklamációs eljárás leírja, hogyan kell hibás áru esetén eljárni. Az áruk hibásak, ha nem az előírt mennyiségben, minőségben és kivitelben szállítják őket. Más áruk kiküldése szintén hibának tekinthető.
- A Vevőnek a hibás teljesítéshez fűződő joga olyan hibát jelent, mely áruk nem veszélyeztetik a Vevőt, még akkor is, ha később nyilvánvalóvá válik. A Vevő ezen jogát egy később keletkezett hiba is megállapítja, amelyet az Eladó a kötelezettségének megszegésével okozott.
- A károsodás kockázata az Eladóról átruházódik az áruk átvételekor a Vevőre. Ugyanez érvényes akkor, ha a Vevő nem veszi át az árut, bár az Eladó engedélyezte neki, hogy az áruval rendelkezzen.
- A vevő a reklamált árut a következő címre küldheti: STARLIFE s.r.o., Masarykova 1577, 252 19 Rudná, Cseh Köztársaság. A reklamált árut gondosan rögzíteni kell a további károsodások elkerülése érdekében a szállítás során, a csomagon jól láthatóan fel kell tüntetni a „REKLAMÁCIÓ” feliratot, és tartalmaznia kell: az igényelt árut, a vásárlási okmány másolatát, a hiba részletes leírását és a Vevő elérhetőségét. A fentiek nélkül lehetetlen azonosítani az áru eredetét és hibáit.